Halkla İlişkiler ve Tanıtım Anabilim Dalı Lisansüstü Mezunlarımız

Halkla İlişkiler ve Tanıtım Anabilim Dalı Lisansüstü Mezunlarımız

Yüksek Lisans Mezunlarımız

Tez No Tez Adı (Orijinal) Tez Adı (Çeviri) Yazar Danışman Tür Dil Yıl
579773 Reklamlarda kadınlığın ve erkekliğin sunumunun karşılaştırmalı olarak analizi: Kişisel bakım ürünleri ve giyim kategorisi örneğinde toplumsal cinsiyet sunumuna ilişkin içerik analizi  Comparative analysis of presentation of women and men in advertising: Content analysis of gender presentation in the case of personal care products and clothing category ZEYNEP AYDIN BAŞARAN DOÇ. DR. YEŞİM ÇELİK Yüksek Lisans Türkçe 2019
914314 Kültürlerarası iletişim bağlamında sağlık iletişimi: Antalya ilindeki göçmenlere yönelik bir araştırma  Health communication in the context of intercultural communication: A research on immigrants in Antalya province ZİYA ÖZTAŞ DOÇ. DR. ZUHAL GÖK DEMİR Yüksek Lisans Türkçe 2024
250521 Akademik örgütlerde kurumsal itibar ve iletişim ilişkisi Akdeniz Üniversitesi üzerine bir araştırma  Corporate reputation and communication relation: Research on Akdeniz University ASLI İCİL YRD. DOÇ. DR. ÇİĞDEM ŞATIR Yüksek Lisans Türkçe 2008
475280 Parfüm reklamlarının Freudyen bakış açısıyla psikanalitik çözümlenmesi  The psychoanalytical analysis of perfume advertisements with the Freudien perspective MELTEM GÜLER DOÇ. DR. FİGEN EBREN Yüksek Lisans Türkçe 2017
641837 İşletmelerde sosyal medya kullanımı: Sosyal medya uzmanları üzerine bir değerlendirme  Social media use by companies: An evaluation on social media experts SEFER ÇELİK PROF. DR. SEÇİL DEREN VAN HET HOF Yüksek Lisans Türkçe 2020
475252 Hedonik tüketim bağlamında Simmel'in perspektifinden kişiselleştirilmiş ürünlerin tercih nedeni üzerine bir araştırma  A research on the preference of personalized products from Simmel's perspective in the context of hedonic consumption FATMA HİLAL ÖZGEN PROF. DR. FİGEN EBREN Yüksek Lisans Türkçe 2017
522044 Popüler müzik eserlerinin reklamlarda kullanılmasına ilişkin kültür endüstrisi yaklaşımları çerçevesinde betimleyici bir araştırma  A descriptive research on the cultural industry approaches to the use of popular music works in advertisements ENES ÇETİNKAYA DOÇ. DR. MERİH TAŞKAYA Yüksek Lisans Türkçe 2018
144160 Türkiye`nin turizm amaçlı uluslararası tanıtımında halkla ilişkiler faaliyetleri (Antalya`ya turist getiren A Grubu seyahat acenteleri örneği)  Public relations activities of Turkey`s international publicity for the aim of tourism (example of A Gourp travel agency bringing tourist to Antalya) AKGÜN KESKİN YRD. DOÇ. DR. NECDET EKİNCİ Yüksek Lisans Türkçe 2004
431208 2014 Türkiye Cumhurbaşkanlığı seçiminin medyada temsili  Representation of the 2014 Turkish Presidency elections in media ASUDE ÜNSAL DOÇ. DR. Ş. GÖZDE YİRMİBEŞOĞLU Yüksek Lisans Türkçe 2015
407475 Yerli televizyon dizilerinde toplumsal kimliklerin temsilleri: "Yalan Dünya" dizisi örneği  Representation of social identities in local TV dramas: The example of Yalan Dünya MURAT BİROL PROF. DR. NURDAN AKINER Yüksek Lisans Türkçe 2015
407472 Güney Afrika Gümrük Birliği ülkelerinde yerel şirketlerin kurumsal sosyal sorumluluk politikaları  Corporate social responsibility practices of local companies in the context of Southern African Customs Union TİRELO MOTHUPİ DOÇ. DR. SEÇİL DEREN VAN HET HOF Yüksek Lisans Türkçe 2015
774770 Kriz iletişiminde sessizlik stratejisi: Baydöner örneği  Silence strategy in crisis communication: The case of Baydöner RESUL ÖZTÜRK DOÇ. DR. SİBEL HOŞTUT Yüksek Lisans Türkçe 2022
522688 Instagram'da nüfuz pazarlaması (influencer marketing) ve doğal reklamlar üzerine betimleyici bir araştırma  A descriptive research of influencer marketing and native advertising on instagram RÜYA AYBATMAZ KOLCUOĞLU PROF. DR. FİGEN EBREN Yüksek Lisans Türkçe 2018
325127 Türk televizyon dizilerinde tecavüzün sunumu: "İffet" örneği  Presentation of rape in Turkish television series: The example of "Iffet" PELİN ÜGÜMÜ DOÇ. DR. AHMET AYHAN Yüksek Lisans Türkçe 2012
783830 İstihdam edilebilirlikte soft becerilerin önemi Antalya örneği  Importance of soft skills in employability: Antalya example BÜŞRA YILMAZ DOÇ. DR. BAHAR URHAN Yüksek Lisans Türkçe 2023
799223 Laclau ve popülist söylem: Yerel bir siyasal iletişim örneği  Laclau and populist discourse: Example of local political communication EMİNE ŞENOL PROF. DR. MERİH TAŞKAYA Yüksek Lisans Türkçe 2023
475281 Halkla ilişkilerin stratejik bir işlevi olarak konu yönetimi: Bir havayolu şirketinde konu yönetimi analizi  Issue management as a strategic function of public relations: Analysis of issue management in an airline company OSMAN YILDIRIM YRD. DOÇ. DR. ÇİĞDEM KARAKAYA Yüksek Lisans Türkçe 2017
539952 Halkla ilişkiler aracı olarak sosyal medya kullanımı: Türkiye'deki büyükşehir belediyelerinin sosyal medya hesapları üzerine bir araştırma  The use of social media  as a tool public relations: A research on social media accounts of the metropolitan municipalities in Turkey HAVVA KARAKOÇ DOÇ. DR. FULYA ERENDAĞ SÜMER Yüksek Lisans Türkçe 2019
250544 Türkiye'de ailenin televizyon reklamlarında sunumu  Family representation on television advertisements in Turkey SEYHAN AKSOY DOÇ. DR. GÜLSEREN ŞENDUR ATABEK Yüksek Lisans Türkçe 2008
578831 Politik katılım bağlamında üniversite öğrencilerinin 2019 Yerel Seçimleri'ne bakış açısının tespiti:  İstanbul ili örneği  Designation of the perspective of university students towards the local elections of 2019 within political involvement manner : Examplary of İstanbul province HALİL İBRAHİM BAŞLI PROF. DR. AHMET AYHAN Yüksek Lisans Türkçe 2019
280569 MTV kanalında yayınlanan mobil teknoloji reklamları ve gençlik kültürü  Broadcasting of mobile technology advertisements on MTV and youth culture GİZEM CANDAN PROF. DR. HÜRRİYET KONYAR Yüksek Lisans Türkçe 2011
344441 Geçmişten günümüze kahve kültürünün reklamlar ekseninde incelenmesi: Çok boyutlu bir analiz  From past to present examination of the coffee culture on the axis of ads: A multi-dimensional analysis NİL GÜREL DOÇ. DR. FİGEN EBREN Yüksek Lisans Türkçe 2013
475251 Türkiye'de KSS iletişimi: Borsa endekslerinde yer alan şirket raporlarının incelenmesi  CSR communication in Turkey: Research on company reports in stock market indices ESRA KARLIOVA SOYSAL DOÇ. DR. SEÇİL DEREN VAN HET HOF Yüksek Lisans Türkçe 2017
604793 Popüler kültür öğelerinin brikolaj tekniği ile yeniden tüketim nesnesine dönüştürülmesi: Dergi reklamları kapsamında göstergebilimsel çözümleme  Conversion of popular culture items to consumption object with bricolage technique: Semiotic analysis within the scope of magazine advertisements VEDAT RONA BULUT DOÇ. DR. MERİH TAŞKAYA Yüksek Lisans Türkçe 2019
680095 Uluslararası bir halkla ilişkiler uygulaması olarak Türkiye'nin kamu diplomasisi sürecinde etnospor kullanımı: "Dünya Etnospor Konfederasyonu" vaka analizi  The use of ethnosports in Turkey's public diplomacy process as an international public relations practice: World Ethnosport Confederation case analysis GULSARA AKİMKANOVA PROF. DR. AHMET AYHAN Yüksek Lisans Türkçe 2021
229262 Bir siyasal iletişim aracı olarak web siteleri: Türkiye'de 2007 genel seçimleri örneği  Websites as a political communication medium: 2007 general elections in Turkey SEYFİ KILIÇ PROF. ÜMİT ATABEK Yüksek Lisans Türkçe 2009
325128 Popüler kültür ve toplumsal cinsiyet bağlamında evlilik programları: "Esra Erol'da Evlen Benimle" örneği  Dating programs in the context of the popular culture and gender: the example of "Marry Me at Esra Erol" ŞÜKRİYE EREN DOÇ. DR. NURDAN AKINER Yüksek Lisans Türkçe 2012
914300 Marka bağlamında koku algısı: Demografik özelliklere göre bir analizi  Analysis of olfactory levels in sensory branding according to demographic characteristics ÖKKEŞ ARDA DAİ DOÇ. DR. İSMAİL AYŞAD GÜDEKLİ Yüksek Lisans Türkçe 2024
206453 Halkla ilişkiler mesleği profili: Antalya'da 4 ve 5 yıldızlı otel işletmelerindeki halkla ilişkiler uygulamacılarına yölnelik bir araştırma  The profile of public relations profession: A Study of public relations practitioners in 4 and 5 stars hotels in Antalya DERYA DÖNMEZ KESGİN PROF.DR. ÜMİT ATABEK Yüksek Lisans Türkçe 2006
440576 Televizyon reklamlarında mizah ve mizahi karakter kullanımı: Banka reklamlarına yönelik analiz  Using humor and humorous characters in Tv Ads: Analysis on bank commercials BAHADIR BURAK SOLAK DOÇ. DR. MERİH TAŞKAYA Yüksek Lisans Türkçe 2016
206063 ISO 9001 kalite yönetim sistemi 2000 revizyonu farklılıklarının işgörenlerin kurum kültürü algılarına etkilerinin incelenmesi: Örnek bir işletmede araştırma  The effects of 2000 revision's differentations of ISO 9001 quality management system standards on employees perceptions about their corporate's culture: A case study BURCU ÇİFLİKLİ Y.DOÇ.DR. ÖZLEM YALAZ SEÇİM Yüksek Lisans Türkçe 2005
536907 Alanın sürdürülemez tüketim ekimine karşı sürdürülebilir tüketimi savunan toplulukların habituslarına bakış  A review on the habitus of the communities asserting sustainable consumption against non-sustainable SÜLEYMAN KAYMAZ DOÇ. DR. MERİH TAŞKAYA Yüksek Lisans Türkçe 2019
722303 Reklamda femvertising kavramı: Feminist bir bakışla spor reklamlarının göstergebilimsel analizi  Femvertising concept in advertising: Semiological analysis of sports advertising through feminist point of view CEZMİNUR BAYKARA DOÇ. DR. İSMAİL AYŞAD GÜDEKLİ Yüksek Lisans Türkçe 2022
325129 KSS kampanyaları sunumunda reklam söylemi kullanımı ve toplumsal rıza üretimi  Use of advertising discourse and social consent presentation of CSR generation campaigns SERAP DUMAN YRD. DOÇ. DR. MERİH TAŞKAYA Yüksek Lisans Türkçe 2012
431207 Sosyal medyanın suskunluk sarmalı kuramı açısından incelenmesi: Twitter üzerinden "Çözüm Süreci" ve "Nükleer enerji"tartışmaları  Researching social media from the spiral of silence theory perspective: Discussions about "Solution Process" and "Nuclear energy" on twitter UĞUR DİK DOÇ. DR. AHMET AYHAN Yüksek Lisans Türkçe 2015
137022 Havayollarında kurumsal reklam aracı olarak uçuş dergilerinin incelenmesi ve karşılaştırılması  Corporate advertising: The analysis and the comparison of flight magazines as a tool of corporate advertising in airline companies TUĞÇE FETTAH PROF. DR. HİKMET SEÇİM Yüksek Lisans Türkçe 2003
250538 Antalya yerel basınında reklam: 1980'lerden 2000'lere yerel basında reklamların değişimi  Advertisement in the local press of Antalya: The change of advertisements in the local press from 1980s to 2000s DUYGU ÇELİKER PROF. DR. ÜMİT ATABEK Yüksek Lisans Türkçe 2009
206324 Akademik örgütlerde örgüt kültürü ve iş tatmini arasındaki ilişki: "Akdeniz Üniversitesi'nde doktora yapan araştırma görevlilerinin örgüt kültürüne ve iş tatminine yönelik algı ve kanaatleri  The relationship among organizational culture and job satisfaction in academic organizations "the contentmen and perception of the research employees who doctorate at the Akdeniz University EDA ŞAHAL Y.DOÇ.DR. ÇİĞDEM ŞATIR Yüksek Lisans Türkçe 2005
680159 Dijital reklamcılık ve Z Kuşağı: Z Kuşağının online davranışsal reklamcılık ile ilgili görüşlerinin analizi  Digital advertising and Z Generation: Analysis of Generation Z's views on online behavioral advertising LAILA UMUTONI DOÇ. DR. YEŞİM ÇELİK Yüksek Lisans Türkçe 2021
645153 Tüketim kültüründe reklam söylemleriyle inşa edilen özgürlük simülasyonu: Televizyon reklamları üzerine bir çözümleme  Freedom simulation constructed with advertising discoursesin consumer culture: An analysis on television advertisements DUYGU TOK DOÇ. DR. MERİH TAŞKAYA Yüksek Lisans Türkçe 2019
325126 Sosyal medyanın politik yaşama etkisi: Arap Baharı çerçevesinde Mısır ve Libya örneği  The effect of social media in political life: The case of Egypt and Libya within the framework of the Arab Spring SEÇİL TÜRKMEN YRD. DOÇ. DR. BURAK ÖZÇETİN Yüksek Lisans Türkçe 2012
857647 Sosyal medya ve algı yönetimi kapsamında manipülasyon, dezenformasyon ve propaganda: 'X' de fikir öncüleri adına açılan sahte hesaplar ve operasyonel hesaplar üzerine inceleme  Within the scope of social media and perception management; manipulation, disinformation and propaganda in X: An investigation on fake accounts and operational accounts opened in the name of opinion pioneers TUĞBA ÜNLÜCAN PROF. DR. AHMET AYHAN Yüksek Lisans Türkçe 2023
701876 Sürdürülebilirlik kapsamında cinsiyet eşitliği  Gender equality within the scope of sustainability ÖMER SEREN PROF. DR. SEÇİL DEREN VAN HET HOF Yüksek Lisans Türkçe 2021
475253 Akademik örgütlerde itibar algısı: Akdeniz Üniversitesi'nin iç ve dış paydaşları üzerine bir araştırma  Corporate reputation in academic organizations: A research on Akdeniz University's internal and external stakeholders FATMA YİĞİT AÇIKGÖZ YRD. DOÇ. DR. ÇİĞDEM KARAKAYA Yüksek Lisans Türkçe 2017
897949 Yeni nesil dijital kurumsal iletişimde artırılmış gerçeklik uygulamalarının ve sanal gerçeklik uygulamalarının cinsiyet ve kuşak ekseninde analizi: Y ve Z kuşaklarının karşılaştırmalı analizi  Gender and generational analysis of augmented reality and virtual reality technologies in next generation digital corporate communication: A comparative analysis of generations Y and Z ONUR HAYRAN DOÇ. DR. YEŞİM ÇELİK Yüksek Lisans Türkçe 2024
526316 Yerel yönetimlerde halkla ilişkiler ve kurumsal iletişim uygulamaları: Antalya Kepez Belediyesi ve Muratpaşa Belediyesi karşılaştırmalı örneği  Public relations and corporate communication practices in local governments: Antalya Kepez Municipality and Muratpaşa Municipality comparative example BURÇE KAYA BALKIÇ PROF. DR. AHMET AYHAN Yüksek Lisans Türkçe 2019
678267 Dijital reklamcılık ve doğal reklamlar: Tüketicilerin doğal reklamlar konusundaki görüşlerinin belirlenmesine ilişkin nitel bir araştırma  Digital advertising and native ads: A qualitative study on determining consumers' views on native advertising TUĞÇE ÇAKIR DOÇ. DR. YEŞİM ÇELİK Yüksek Lisans Türkçe 2021
680154 Tunus-Türkiye ilişkilerinde bir uluslararası halkla ilişkiler uygulaması olarak kamu diplomasisi (TİKA Tunus örneği)  Public diplomacy as an international public relations practice in Tunisia-Turkey relations (Example of TIKA Tunisia) HAJER GHARBI PROF. DR. AHMET AYHAN Yüksek Lisans Türkçe 2021
280568 Akademik örgütlerde çalışan halkla ilişkiler uygulayıcılarının kültürel algılarının halkla ilişkiler uygulamları üzerine etkileri: Türkiye'deki devlet ve vakıf üniversitelerinin karşılaştırılması  The effects of cultural perceptions of public relations practitioners in academic organizations on public relations practices: Comparison of state and private universities in Turkey TÜLİN SEPETCİ YRD. DOÇ. DR. EMİNE UÇAR İLBUĞA Yüksek Lisans Türkçe 2011
680153 Filistin şirketlerinde kriz yönetiminde halkla ilişkilerin rolü  The role of public relations in crisis management at the Palestinian companies YOUSEF A. H. ALHALLAQ PROF. DR. SEÇİL DEREN VAN HET HOF Yüksek Lisans Türkçe 2021
522691 Kurum kimliği ögelerinin öğretmenlerin özel okul tercihi üzerindeki etkisi: Ted Antalya Koleji üzerine bir araştırma  The effect of the elements of corporate identity on teachers' preference of a private school: A research on Ted Antalya College MERVE ÜLGEN DOÇ. ŞERİFE GÖZDE YİRMİBEŞOĞLU Yüksek Lisans Türkçe 2018
475282 Türkiye'de yeşil reklam uygulamaları; dergi reklamları üzerine göstergebilimsel bir inceleme  Green advertising practices in Turkey; a semiotic analysis of advertisements in magazines EYYUP GİRGİN DOÇ. DR. SEÇİL DEREN VAN HET HOF Yüksek Lisans Türkçe 2017
522034 Mobil ortam reklamlarında dijital gözetim algısı: Dijital göçmenler ve dijital yerlilerin karşılaştırmalı analizi  Awareness of surveillance through mobile media ads: A comparative analysis of digital natives and digital immigrants ÖMÜR TALAY DOÇ. DR. MERİH TAŞKAYA Yüksek Lisans Türkçe 2018
344440 Hasta memnuniyetinin kurumsal imaj üzerindeki etkisi: Antalya Eğitim ve Araştırma Hastanesi üzerine bir araştırma  The effect of patient satisfaction, corporate image: A study on Antalya Training and Research Hospital EMİNE BANKAOĞLU YRD. DOÇ. DR. ÇİĞDEM KARAKAYA ŞATIR Yüksek Lisans Türkçe 2013
325130 Yerel medyada çalışan kadın gazeteciler ve karşılaştıkları zorluklar: Antalya örneği  Women workers in local media and the difficulties which they have been facing:Example of Antalya YAZICI ÖZLEM YRD. DOÇ. GÖZDE YİRMİBEŞOĞLU Yüksek Lisans Türkçe 2012
280571 Köşe yazılarında ifade özgürlüğünün çerçevelenmesi  Framing of freedom of expression on columns ÖZGÜN AÇIKALIN PROF. DR. SÜLEYMAN İRVAN Yüksek Lisans Türkçe 2010
536869 Tüketici gözüyle moda reklamlarının analizi  Analysis of fashion advertisements through consumers' view EMRE TURAN PROF. DR. FİGEN EBREN Yüksek Lisans Türkçe 2019
137713 Beş yıldız otellerde kurum içi halkla ilişkiler uygulamalarının iş doyumuna etkisi: Antalya il mezkezinde beş yıldızlı otellerde uygulama  The Effect on intra-organizational public relations practices on the job satisfaction in five star hotels: The five star hotels in the city centre of Antalya practices SERVET ÖZTÜRK PROF. DR. HİKMET SEÇİM Yüksek Lisans Türkçe 2003
431209 Zimbabwe'deki kalkınma örgütlerinin web sitesi içerik analizi  A website content analysis of development organisations in Zimbabwe TAWANDA CHARAMBA DOÇ. DR. SEÇİL DEREN VAN HET HOF Yüksek Lisans Türkçe 2015
144172 Halkla ilişkiler eğitimi "Türkiye ve ABD`deki lisans düzeyi halkla ilişkiler müfrüdat programlarının karşılaştırılması"  Public relations education "Comparison of undergraduate public relations curricula between Turkey and USA" FULYA ERENDAĞ PROF. DR. HİKMET SEÇİM Yüksek Lisans Türkçe 2004
792183 Siyasal iletişim aracı olarak sosyal medya: Dağlık Karabağ savaşında İ. H. Aliyev ve R. V. Paşinyan'ın twitter kullanımı  Social media as a mean of political communication: Twitter usage of  İ. H. Aliyev and N. V. Pashinyan's in the Nagorno-Karabakh war MANSUR PIRNAZAROV DOÇ. DR. ZUHAL GÖK DEMİR Yüksek Lisans Türkçe 2023
522991 Yazılı basın gündeminde sosyal medyanın payı: Instagram örneği  The effect of social media on press media: Instagram case KADRİYE SEZİN İRTEM DOÇ. DR. ŞERİFE GÖZDE YİRMİBEŞOĞLU Yüksek Lisans Türkçe 2018
280570 Türkiye'de halkla ilişkilerin meslekleşme standartları: Akademisyenler ve uygulayıcılar üzerinden karşılaştırmalı bir analiz  The standads of public relations professionalization in Turkey: A comporative analysis on the academics and practitioners MEHMET UMUT TUNCER DOÇ. DR. SEÇİL DEREN VAN HET HOF Yüksek Lisans Türkçe 2010
348771 Türkiye'de medya planlama ve satın alma sektörü üzerine bir araştırma  A research on media planning and buying sector in Turkey MUSTAFA SAMİ MENCET YRD. DOÇ. DR. FİGEN EBREN Yüksek Lisans Türkçe 2010
522978 Sol basında bir öteki olarak Ülkücü kimliği  The identity of Ülkücü in the leftist press as an other OBEN HÜSEYİN SAZANER PROF. DR. SEÇİL DEREN VAN HET HOF Yüksek Lisans Türkçe 2018
280573 Akademik örgütlerde kurumsal marka kişiliği: Akdeniz Üniversitesi üzerine bir araştırma  Corporate brand personality on academic institutions: A research on Akdeniz University ZUHAL GÖK DEMİR YRD. DOÇ. DR. ÇİĞDEM KARAKAYA ŞATIR Yüksek Lisans Türkçe 2010
280574 Bir siyasal iletişim tarzı olarak popülizm: Turgut Özal'ın "İcraatın İçinden" ve Recep Tayyip Erdoğan'ın "Ulusa Sesleniş" konuşmalarının karşılaştırmalı incelemesi  Populism as a political communication style: Comparative analysis of Turgut Özal's "İcraatın İçinden" (Through the Achievements) and Recep Tayyip Erdoğan's "Ulusa Sesleniş" (Address to the Nation) speeches BARIŞ YETKİN DOÇ. DR. SEÇİL DEREN VAN HET HOF Yüksek Lisans Türkçe 2010
827431 Diplomaside dijital iletişim aracı olarak twitter kullanımı (Filistin Dışişleri Bakanlığı ile İsrail Dışişleri Bakanlığı resmi hesaplarının karşılaştırmalı analizi)  Using twitter as a digital communication tool in diplomacy (A Comparative Study between the Palestinian Ministry of Foreign Affairs and the Israeli Ministry of Foreign Affairs) FATMA N M HIJJAWI PROF. DR. AHMET AYHAN Yüksek Lisans Türkçe 2022
898198 Kurumsal sosyal sorumluluk raporlarında sektör - STK iş birliklerinin analizi  Analysis of sector - NGO collaborations in corporate social responsibility reports HATİCE YAVUZ PROF. DR. SİBEL HOŞTUT Yüksek Lisans Türkçe 2024
363413 Kurumsal sosyal sorumluluk kampanyası kapsamındaki eğitim projelerinin katılımcılar üzerinden topluma sağladığı katkı:Anadolu Sigorta bir usta bin usta örneği  The contribution that educational projects in the frame of corporate social responsibility campaigns provide to society through its participants: Example of Anadolu Si̇gorta bi̇r usta bi̇n usta MERAL EKİNCİ KARADENİZ YRD. DOÇ. DR. BURAK ÖZÇETİN Yüksek Lisans Türkçe 2014
407473 Popüler kültür ve reklam ilişkisi: Basılı reklamlarda 14 Şubat Sevgililer Günü  Relation between popular culture and advertising: Valentine's Day in the print ads GÜLTEN ADALI AYDIN DOÇ. DR. Ş. GÖZDE YİRMİBEŞOĞLU Yüksek Lisans Türkçe 2015
563765 Deneyime dayalı bir pazarlama yöntemi ve dijital bir reklam uygulaması olan advergame'e yönelik bakış açısının incelenmesi: Y ve z kuşaklarının karşılaştırmalı analizi  Investigation of advergame as an experience based marketing method and digital advertising application: Comparative analysis of Y and z generations ONUR GEDİK DOÇ. DR. YEŞİM ÇELİK Yüksek Lisans Türkçe 2019
363412 Kazak sinemasında kadın temsilleri
(1925 - 2010 arası film örnekleriyle)
 Woman acting in Kazakh cinema (With the film samples of the years 1925-2010) DAMİRA DOSSEKEYEVA YRD. DOÇ. DR. EMİNE UÇAR İLBUĞA Yüksek Lisans Türkçe 2013
363415 Tüketici kanaatleri bağlamında itibarın marka değeri üzerindeki rolü: THY örneği  The impact of reputation on brand value in context of consumer's opinion:THY sample SELDA SARAL DOÇ. DR. AHMET AYHAN Yüksek Lisans Türkçe 2014
578305 Tüketim toplumunda biyoiktidarın inşa ettiği güzellik normları aracılığı ile bedenin denetimi  The body control in the consumer society through the norms of beauty built by biopower CAN GÜNEŞ KARAGÖZ DOÇ. DR. MERİH TAŞKAYA Yüksek Lisans Türkçe 2019
250507 Türkiye'de kurumsal sosyal sorumluluk: Sivil toplum kuruluşları yöneticilerinin tutumları üzerine bir araştırma  Corporate social responsibility in Turkey: A survey on the attitudes of executives of Turkish ngos DİDEM ÇABUK DOÇ. DR. SEÇİL DEREN VAN HET HOF Yüksek Lisans Türkçe 2009
206454 Birebir pazarlamada müşterilerin sadakat göstergelerinin incelenmesi: Örnek bir firmada araştırma  An Examination of the loyalty indicators of customers in the one-to-one marketing strategy: A Case study ÖZLEM ÖZ Y.DOÇ.DR. ÖZLEM YALAZ SEÇİM Yüksek Lisans Türkçe 2006
250575 Başarılı şirketlerin sosyal sorumluluk uygulamalarının web üzerinden iletişimi  Communication through web sites of the social responsibility applications of successful companies EBRU PEKMEZCİ DOÇ. DR. SEÇİL DEREN VAN HET HOF Yüksek Lisans Türkçe 2009
524057 Küresel markaların Türkiye'deki küyerel nitelikli reklamlarında kullandıkları kültürel unsurlar üzerine bir inceleme  As examination on the cultural elements used by global brands in their glocal advertisements in Turkey GÜLİS KURTULUŞ PROF. DR. AHMET AYHAN Yüksek Lisans Türkçe 2018
683706 Türkiye'de milletvekillerinin sosyal medya kullanımı ve diyalojik iletişim analizi  Social media use of parliamentarians in Turkey and dialogical communication analysis MEHMET ILGAZ ÜNAL PROF. DR. SEÇİL DEREN VAN HET HOF Yüksek Lisans Türkçe 2021
579043 Türkiye'deki erkek dergi reklamlarında sunulan erkeklik olgusu: GQ, Men's Health ve Esquire dergilerindeki kıyafet reklamlarının göstergebilimsel çözümlemesi  Masculinity phenomenon presented in the advertisements of man magazines in Turkey: Semiotic analysis of costume advertisements in GQ, Men's Health and Esquire YAŞAR TURAN DOÇ. DR. YEŞİM ÇELİK Yüksek Lisans Türkçe 2019
679040 Big data kavramı ve Türkiye reklamcılık sektöründe kullanımı ve etkileri  Concept of big data and its use and effects of the advertising industry in Turkey TUNAY DENİZ AKBULUT DOÇ. DR. İSMAİL AYŞAD GÜDEKLİ Yüksek Lisans Türkçe 2021
641632 Instagram reklamlarının Z kuşağının satın alma davranışına etkileri  The effects of Instagram advertisements on the purchase behavior of generation Z BENGÜL IRMAK AYDIN PROF. DR. AHMET AYHAN Yüksek Lisans Türkçe 2020
363414 Alman sinemasında değişen dönüşen Türk kökenli kadın temsilleri  Transformation of Turkish woman representations in German cinema İPEK BOĞATUR DOÇ. DR. NURDAN AKINER Yüksek Lisans Türkçe 2014
819827 Kurumsal itibar: Endonezya'da bir havayolu kurumu üzerine araştırma  Corporate reputation: A study on an airline in Indonesia SİLVİANTY JULİA INDRIANI DOÇ. DR. FULYA ERENDAĞ SÜMER Yüksek Lisans Türkçe 2023
440574 Faydacı ve hedonik güdülerin reklamlarda kullanımı  Using hedonic and pragmatic motives in advertising DAOUDA TOURE DOÇ. DR. FİGEN EBREN Yüksek Lisans Türkçe 2016
536870 Antalya'da eğitim alan uluslararası öğrencilerin mobil reklamlara yönelik tutumları  International students' studying in antalya attitudes towards mobile advertising BILAL CONTEH PROF. DR. FİGEN EBREN Yüksek Lisans Türkçe 2019
144161 Pazarlama amaçlı halkla ilişkiler ve internet bankacılığına yönelik kampanya önerisi  Marketting public relations and a suggestion campaign about online banking SİMLA UĞRAŞ PROF. DR. HİKMET SEÇİM Yüksek Lisans Türkçe 2004
536871 Yerel yönetim ve siyasal iletişim ilişkisi: Antalya ilinde uygulanan MUBİM projesi örneği  Relationship between local government and political communication: Example of MUBIM project implemented in Antalya province KAHRAMAN KÖKTÜRK DOÇ. DR. AYŞAD GÜDEKLİ Yüksek Lisans Türkçe 2019
379029 Hasta - hekim ilişkisinde güven iletişimi Akdeniz Üniversitesi Tıp Fakültesi Kadın Hastalıkları ve Doğum Anabilim Dalı Tüp Bebek ünitesinde bir uygulama   AYLİN AYAZ YILMAZ PROF. DR. ÜMİT ATABEK Yüksek Lisans Türkçe 2005
819838 Kişisel bakım ve sağlık ürünlerine yönelik influencer reklamlarında Y ve Z kuşaklarının reklam okuryazarlık düzeylerinin karşılaştırmalı analizi  Comparative analysis of advertising literacy levels of Y and Z generations in influencer ads for personal care and health products HAVVANUR TULUM DOÇ. DR. YEŞİM ÇELİK Yüksek Lisans Türkçe 2023
819834 Dijital itibar inşasında, dijital ayak izi ve netiket; Y ve Z kuşak karşılaştırmalı analizi  Digital footprint and netiket in digital reputation building; Y and Z generation comparative analysis BÜŞRA SEVİLEN PROF. DR. AHMET AYHAN Yüksek Lisans Türkçe 2023
173326 İhracat pazarlamasında hedef pazara yönelik bilgi kullanımı ve gereksinim düzeyinin ihracat performansına etkisi Türkiye genelinde bir uygulama  The effect of target market information usage and need level on export performance: An application in Turkey AYŞEGÜL ASLAN DOÇ.DR. AKIN AKSU Yüksek Lisans Türkçe 2005
579928 Tüketicilerin bir reklam mecrası olarak oyun içi reklam uygulamalarına yönelik tutumları: Madagaskar örneği  Consumers' attitudes towards in-game ad apps as an ad media: The case of Madagascar ANJARASOA RAZAFİNDRATSİMBA PROF. DR. FİGEN EBREN Yüksek Lisans Türkçe 2019
280567 Mükemmel halkla ilişkiler yaklaşımı açısından Türkiye'deki kalkınma ajanslarının halkla ilişkiler faaliyetleri: BAKA örneği  Public relations activities of the development agencies in Turkey with regards to the excellence in public relations approach: WMDA example BAYRAM YILMAZ YRD. DOÇ. DR. GÖZDE YİRMİBEŞOĞLU Yüksek Lisans Türkçe 2011
828041 Türkiye'de büyükşehir belediye başkanlarının Twıtter kullanımları: İçerik ve mention analizi  Twitter uses of metropolitan mayors in Turkey: Content and mention analysis GİZEM CAN PROF. DR. SEÇİL DEREN VAN HET HOF Yüksek Lisans Türkçe 2023
523931 Sosyal medya kullanım motivasyonları üzerine karşılaştırmalı bir araştırma: Facebook, Twitter, Instagram örneği  A comparative research on social media usage motivations: Facebook, Twitter, Instagram AYTEN BARAK PROF. DR. SEÇİL DEREN VAN HET HOF Yüksek Lisans Türkçe 2018
701836 Dijital göçmenlerin çevrimiçi reklam okuryazarlığına ilişkin bir araştırma  A research about online advertising literacy of digital immigrants HATİCE DİNLEMEK PROF. DR. AHMET AYHAN Yüksek Lisans Türkçe 2021
280572 Tüketicilerin çevresel sorumluluklarınının yeşil reklamlara yönelik tutumlarına etkisi: Eskişehir örneği  The effects of consumers' environmental responsibilities towards attitutes of the green advertising: A sample in Eskişehir ÖZLEM KÜKRER YRD. DOÇ. DR. FİGEN EBREN Yüksek Lisans Türkçe 2010
773668 Finansal performans-itibar ilişkisi: Kredi tahsis süreci üzerine nitel bir araştırma  The relationship of financial performance and reputation: A qualitative research on the loan allocation process EBRU KARTAL PROF. DR. SEÇİL DEREN VAN HET HOF Yüksek Lisans Türkçe 2022
250534 Mobil reklamlar ve tüketicinin mobil reklamları kabulünü etkileyen faktörler  Mobile communication and factors effecting customers acceptance of mobile advertising MEHMET AĞAN YRD. DOÇ. DR. GÖZDE YİRMİBEŞOĞLU Yüksek Lisans Türkçe 2010
452029 Küreselleşmenin reklamlara yansıması ve küreselleşme bağlamında reklam stratejileri  The reflections of globalization on advertisements and the advertising strategies in the context of globalization HEDİYE AYDOĞAN DOÇ. DR. AHMET AYHAN Yüksek Lisans Türkçe 2016
731561 Covid-19 pandemisi sürecinde markaların Twitter üzerindeki sosyal sorumluluk çalışmaları üzerine bir araştırma  A research on the social responsibiliy studies of brands via Twitter during Covid-19 pandemic HASAN ŞAHİN DOÇ. DR. İSMAİL AYŞAD GÜDEKLİ Yüksek Lisans Türkçe 2022
742115 Post truth ve siyasal iletişim 2020 ABD Başkanlık Seçimleri üzerine söylem analizi  Post truth and political communication discourse analysis on the 2020 US Presidential Elections BÜŞRA ÜZALP DOÇ. DR. İSMAİL AYŞAD GÜDEKLİ Yüksek Lisans Türkçe 2022
431206 Türkiye'de gıda sektöründe firmaların kurumsal sosyal sorumluluk (KSS) farkındalığı, algılamaları ve uygulamaları  Awarness, perception and practices of corporate social responsibility among food firms in Turkey GÜLÇİN KOÇ DOÇ. DR. ŞERİFE GÖZDE YİRMİBEŞOĞLU Yüksek Lisans Türkçe 2016
641506 Kişisel faktörlerin tüketici karar verme tarzları üzerindeki etkisi: Y ve Z kuşağının karşılaştırılması  Effect of personal factors on consumer decision making styles: Comparison of generation Y and Z BURAK KOKTAY DOÇ. DR. SİBEL HOŞTUT Yüksek Lisans Türkçe 2020
783813 Fijital pazarlamada tüketici algıları: Pazarlama ve reklamcılık bölümü öğrencileri örneği  Consumer perceptions in phygital marketing: Example of marketing and advertising department students MEHMET ALİ BİRDANE PROF. DR. AHMET AYHAN Yüksek Lisans Türkçe 2023

 

Doktora Mezunlarımız

Tez No Tez Adı (Orijinal) Tez Adı (Çeviri) Yazar Danışman Tür Dil Yıl
704979 Yetişkinlerin dijital reklam okuryazarlığına yönelik bir model önerisi  A model proposal on adults' digital advertising literacy HEDİYE AYDOĞAN PROF. DR. AHMET AYHAN Doktora Türkçe 2021
738176 Geleneksel mecralardan dijital alana reklamcılık: Dijital göçmen ve dijital yerliler üzerine bir araştırma  Advertising from traditional to digital media: A study on digital immigrants and digital natives GÜLTEN ADALI AYDIN PROF. DR. FİGEN EBREN Doktora Türkçe 2022
857581 Diyalojik perspektiften kamusal halkla ilişkiler: Olgunlaşma enstitüleri üzerine bir araştırma  Maturation institute as a dialogical public relations practice FATMA YİĞİT AÇIKGÖZ PROF. DR. AHMET AYHAN Doktora Türkçe 2023
897351 Türkiye'deki Afrika odaklı sivil toplum kuruluşlarının sosyal medya kullanımı üzerine bir araştırma: İnstagram örneği  Research on the use of social media by Africa-focused non-governmental organisations in Turkey: Instagram example BILAL CONTEH DOÇ. DR. İSMAİL AYŞAD GÜDEKLİ Doktora Türkçe 2024
Eklenme tarihi :13.02.2025 19:25:12
Son güncelleme : 13.02.2025 19:36:24